Cinta Dibalas ♥

Hai :) Assalammualaikum :) alhamdulillah maybe cinta thirah dah dibalas :3 Hahahah ! Hmmm ~ Akhirnyaaa ! 8 bulan lebih aku tunggu dia ! aku dpt tau yg dia suka aku sehari sebelum aku suka dia selama 9 bulan ! OMG ! Tak sia-2 kay aku tunggu dia :) ! Alhamdulillah dia faham aku :) Haritu aku sakit dia pergi beli makanan untuk aku ! dia suruh mkan ! aku taknakk sebenarnya tapii aku fikir kesian pulak aku tengok dia penat-2 pegi beli makanan untuk aku :) Hihi ! iloveyouu :* Aku suka sesangat cara dia ambik berat pasal aku ! Hihi ! Walaupun kadang-2 dia buat aku rasa mcm nak lempang je muka dia ! tapii aku tak bolehh ! Bila tengok dia aku tak jadi nak marah ! Hihi ! okay lah ! bye ! LOVE YOUU MUCH CRUSH ! BYE ! assalammualaikum :*

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers